۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲

اسکندری خبر داد:

۷۰ فروشگاه زنجیره‌ ای همزمان با ماه رمضان در آذربایجان غربی فعالیت می کند

۷۰ فروشگاه زنجیره‌ ای همزمان با ماه رمضان در آذربایجان غربی فعالیت می کند

ارومیه – خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف تامین اقلام غذایی مورد نیاز 70 فروشگاه زنجیره ای در استان فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر صادق اسکندری سه شنبه شب در کمیسیون تنظیم بازار آذربایجان غربی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۳۰ فروشگاه فعال زنجیره ای در سطح ارومیه و ۷۰ فروشگاه در سطح استان طراحی شده است.

وی ادامه داد: به منظور توزیع کالاهای ماه مبارک رمضان، فروشگاه های زنجیره ای اتکا و رفاه و سایر فروشگاه ها به ویژه تعاونی های مصرف کارمندی، کارگری و فرهنگیان در سطح استان آماده توزیع اقلام غذایی مورد نیاز مردم در ماه رمضان هستند.

اسکندری گفت: این 70 فروشگاه آماده جذب و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در رمضان هستند و امید است که با جذب به موقع آنها، برنامه ریزی های منسجمی در امر جذب و توزیع کالاها انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: در کنار جذب و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم، بحث قیمت گذاری و نظارت بر این موضوعات وجود دارد و باید برنامه ریزی لازم در این رابطه انجام شود و در این ارتباط امسال نیز طرح ویژه نظارتی در ماه رمضان از اول تیر ماه آغاز شده و تا 6 مرداد ادامه دارد.

وی اضافه کرد: محورهای فعالیت این سازمان در سطح استان بیشتر در بحث کالاهی ضروری ماه مبارک رمضان است و در قالب تیم های بازرسی سیار و ثابت و به ویژه بازرسی های مشترک تعزیرات حکومتی و شبکه های بهداشت در دستور کار قرار دارد.

اسکندری گفت: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در استان در قالب 655 غرفه فعالیت کرده که از 8 تیر ماه در ارومیه آغاز می شود و در شهرستان هایی که عرضه مستقیم وجود ندارد در قالب فروش های فوق العاده با تخفیف ویژه 10 تا 15 درصد زیر قیمت متعارف بازار عرضه می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی  اظهار داشت: بیشتر فعالیت این سازمان در حوزه مواد غذایی و سایر کالاهای ضروری است و غرفه هایی خاصی برای عرضه روغن، گوشت و برنج مصرفی مردم برنامه ریزی شده که در ماه مبارک رمضان عرضه می شود.

اسکندری یاد آور شد: میزان 1200 تن برنج خارجی در انبارهای غله وجود دارد که این مقدار در ایام مورد نظر توزیع می شود و یک هزار و 250 تن شکر از نوع داخلی با نرخ هزار و 800 تومان و برنج در دو نوع در بازه های مختلف زمانی توزیع می شود.

کد خبر 2319226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha